Camping Vinkenhof
Niederlande, , Schin Op Geul Auf der Karte ansehen 40 Kundenbewertungen Informationen über den Campingplatz
Bewertungen des Campingplatzes im Detail
Bewertung (40)
Bewertungen, die nicht älter als drei Jahre sind und einer Überprüfung unterzogen wurden. Mehr InformationenSchöner, gut gelegener CP. Sehr ruhig und gut als Ausgangspunkt zum Radfahren. Woodlogle 4 war unsere Unterkunft, zweckmäßig eingerichtet und zumdrausen sitzen gemütlich.
Es war leider schlecht geputzt, alles staubig und die Küchengeräte waren verdreckt.
Größe von Woodlogle4
Sauberkeit und etwas modernere Möbel.
Laden
Sehr schön gelegen
Alles bestens
Sehr ruhig
nichts
Laden
Sehr freundlich und hilfsbereit.
Kunstrasen auf dem Campingplatz
die private Sanitäreanlage zu klein.
Laden
Sehr gute Kommunikation, professionelle Buchung/Abwicklung/Zahlung, schöner kleiner gepflegter Platz mit Pool aber ohne Schnickschnack mitten im Grünen, zum Mieten gibt es zusätzlich verschiedene hübsche Tinyhouses, tolle Landschaft, zentral gelegen für Ausflüge nach Belgien, Aachen, Maastricht, super zum Radfahren und Wandern. Kleine Gastronomie am Platz, zwei gute Restaurants im Dorf. Gerne wieder!
Schöner großer Rasenstellplatz, bei Regen leider etwas aufgeweicht, super WLAN, Größe des Stromanschlusses kann angepasst werden, Brötchen für Frühstück können vorbestellt werden, Schrankenkarte mit Guthaben für die Dusche
Laden
Wir hatten uns auf ein schönes verlängertes Wochenende mit unseren Kindern gefreut. Das Wetter spielte nicht richtig mit, eigentlich war die komplette Wiese auf der auch die Spielgeräte sind komplett durchnässt und zum Teil unzugänglich. Ob es nur am Wetter oder mangelhaftes Entwässerung lag, kann ich nicht beurteilen. Wir hatten das Glück vom Betreiber einen Komfortstellplatz zu erhalten, der mit Kunstrasen ausgestattet war. Dieser war komplett trocken und war sehr angenehm. Vielen Dank dafür!
Zwei Tage nach uns kam eine ganze Schulklasse mit ihren Vätern und bauten Partypavilion, Bierzeltgarnituren und Fussballtore direkt auf der Wiese vor uns auf. Beim Fussball spielen wurde immer wieder unsere Zelt getroffen, Spieler sind über unsere Abspannleinen gestolpert, so dass wir wirklich Sorge um unser Zelt hatten. Dazu kam das Problem das keinerlei Nachtruhe eingehalten wurde. Ich habe nichts gegen Spaß auf dem Campingplatz, aber leider verhielt man sich die Gruppe so als wären sie alleine auf dem Platz. Nicht nur wir haben uns daran gestört. Gefühlt unternahm der Bertreiber nichts.
Der Kunstrasen auf dem Stellplatz
Keine Gruppen mehr erlauben oder wenn, dann für Nachtruhe sorgen und sicher gehen, das andere Urlauber nicht belästigt sind. Als Familiencampingplatz wären Hocker zum draufstellen im Sanitärbereich für kleine Kinder hilfreich.
Laden
caravan plaats omgeving
kunststof gras op de caravan plaats heerlijk warm water
Laden
Fijne camping Schoon sanitair Prachtige ligging
Verhard
Net zo lief een standaard plaats op het veld gehad.
Laden
Voorzieningen, rust en ruimte
Koop een nieuwe grasmaaier!!!!!!!!!!
De camping ligt in een mooie omgeving
De grasmaaier maakt meer herrie dan een F35.
Laden
Het is fijn geweest
Geen
Was netjes
Geen
Laden
De ligging
Geen
Netjed
Geen
Laden
Wat een toffe camping! Kleinschalig, maar van alle gemakken en luxe voorzien. Schoon sanitair en een prachtig (verwarmd) zwembad.
Plaatsen waren groot genoeg. Fijn dat er tegels/een verharde ondergrond was waar je de camper kon oprijden.
Laden
Omgeving
Sanitair kan wel een update gebruiken maar was wel schoon
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Laden
Kleine knusse camping, wel kleine plekken. Maar eigenaar heeft goed meegedacht aan grootte vouwwagen. Pluspunten kunstgras!!!! En eigen sanitair.
Kunstgras
Laden
Een prima camping maar wat rommelig en we hadden een toilet gebouwtje erbij die erg klein was en je steeds je arm stoot tegen de wasbak als je links was ging het helemaal niet dan moest je toch naar de gezamenlijke wasgelegenheid
Zie boven
Plaats was prima maar wel erg op elkaar
Weer was niet best
Laden
Heerlijke camping op een schitterende plek
Mooie ruime plek op gras
Laden
Erg fijne en mooi opgezette camping. Aardig en behulpzaam personeel! Fijn en schoon sanitair. Ruime plaatsen
Geen!
Erg fijn en schoon sanitair. Het was ook aangenaam warm in de unit. Ruime plaatsen, prachtig uitzicht
Gen
Laden
Ik vond onze ligging met de caravan heel mooi. Wij stonden op een (ruimtelijk) veld met uitzicht op een heuvelachtige bossage waaruit regelmatig de buizerds uit te voorschijn kwamen. Ook uitzicht op de manege vond ik vermakelijk. Ik vond het niet echt een camping voor kinderen in de leeftijd van 8 jaar en ouder. Zwembad vond ik erg klein en de ligging niet afgeschermd.
Onze caravan is natuurlijk prima. Privé sanitair erg krap, ik heb iets grotere meegemaakt. Dat wij op kunstgras stonden met de caravan en voortent vond ik helemaal top!
De accommodaties die je kan huren zien er apart uit met name de pipo wagen met leukr inrichting jammer dat het maar voor 2 volwassenen is.
Zwembad en ligging ervan. Krap privesanitair.
Laden
We hebben het weet fijn gehad
Nvt
Niet van toepassing
Nvt
Laden
Mooie camping aardige mensen erg vriendelijk en behulpzaam camping licht op een mooie plek dicht bij Valkenburg,België en Duitsland prima gestaan daar alleen zonde dat je op de comfortplek geen zonnetje hebt.
Nogmaals alles top tot het verwarmde zwembad aantoe. Wat ik persoonlijk wel jammer vindt zijn de prijzen in het restaurant die vindt ik voor een camping echt te hoog maar dat is mijn mening .
Comfortplaatsen zijn prima water ,stroom ,afvoer alleen geen zon op die plekken door de hoge bomen die je toch graag wil in september voor de rest mooie plekjes.
Geen zon .
Laden
Prettige ontvangst en ideale ligging. Fietsen, wandelen of de omgeving op een andere manier verkennen. Komen zeker terug.
Niets veranderen
Jammer dat door het gebruik van grondzeil het gras verdwijnt en zand( modder bij regen) overblijft. Misschien grondzeil verbieden. Grasmat is ook veel prettiger.
Diversiteit aan accomodaties
Laden
Laden